poniedziałek, 6 maja 2013

17. Szybka sałatka makaronowa

Był szybki obiad to teraz czas na szybkie śniadanie, bo akurat na ten posiłek przygotowałam tą potrawę. Mowa tu o sałatce z makaronem i innymi pysznościami, które gdzieś tam zaległy w lodówce :)

Sałatka z makaronem i kurczakiem

Składniki:
  • ugotowana ćwiartka z kurczaka (ja miałam ćwiartkę z zupy)
  • 100 g makaronu świderki z pszenicy durum
  • pół cukinii
  • pomidor
  • kilka listków sałaty rzymskiej
  • sos (dressing) do sałatki był taki sam jak z wcześniej podanego przeze mnie przepisu na sos do pizzy :)

Wykonanie:
Kurczaka obieramy i mięso kroimy wedle uznania na mniejsze lub na większe kawałki. Wrzucamy do miski. Cukinie kroimy na cztery w grubsze kawałki. Pomidora kroimy w grubszą kostkę. Sałatkę rwiemy na kawałki. Dodajemy makaron (u mnie makaron był ugotowany dzień wcześniej, więc go po prostu przelałam wrzątkiem, aby nie był zimny). Całość wrzucamy do miski i mieszamy. Dodajemy dressing i mieszamy. Sałatka jest szybka i do tego pyszna.

Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl