niedziela, 11 sierpnia 2013

36. TWIX WHITE (limited edition)

Jakiś czas temu w sklepie FreshMarket i w Żabce ukazały się limitowane białe TWIXy (w cenie 1,49 zł). Jako niegdysiejsza miłośniczka (nałogowa pożeraczka TWIXów) nie mogłam się na nie nie skusić. Tym bardziej, że lubię białą czekoladę (która właściwie czekolada nie jest, ale whatever :))

Co prawda biały baton jest znacznie słodszy niż ten w zwykłej mlecznej czekoladzie, ale to nie znaczy, że jest gorszy. Szczerze powiedziawszy mi bardziej smakował :)

Baton wygląda następująco - herbatnik, na nim karmel, a wszystko oblane czekoladą - identycznie jak w "zwyczajnym TWIXie)



Opakowanie zawiera dwa"paluszki", z czego każdy ma 25,5 g


Skład (niestety nie rozpieszcza, zwłaszcza syrop g., ale cóż nie można mieć wszystkiego):
  • cukier, 
  • syrop glukozowy, 
  • mąka pszenna,
  • utwardzony tłuszcz roślinny, 
  • odtłuszczone mleko w proszku, 
  • tłuszcz kakaowy, 
  • tłuszcz roślinny, 
  • serwatka w proszku, 
  • laktoza, 
  • tłuszcz mleczny, 
  • emulgatory, 
  • lecytyna sojowa e446, 
  • sól, 
  • kakao niskotluszczowe, 
  • skrobia ziemniaczana, 
  • substancja spulchniająca (e500),
  • aromat. 
Śladowe ilości: orzeszek ziemny i orzech laskowy, migdał, sezam. 


Składniki odżywcze:
  • w 100g: 5,1g białka, 64,2g węglowodanów, w tym 26,2g cukru, 24,6g tłuszczu. w batoniku: 1,4g białka, 16,5g węglowodanów, w tym 12,6g cukru, 6,2g tłuszczu.


I teraz najważniejsze! 
KALORYCZNOŚĆ:
  • w 100g: 498 kcal
  • w batoniku: 125 kcal
Podsumowując, wg mnie baton jest super, mimo iż tak jak wcześniej wspomniałam jest mega słodki. 
W skali do 5 dałabym mu 4.5 :)

2 komentarze:

  1. Smaczniejszy, niż zwykły Twix, ale niestety mniej zaspokaja mój apetyt na słodycze, czuję się po nim niedosłodzona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty! :) Mnie zasładza totalnie i jestem kompletnie zaspokojona, o ile nie mam drugiego w zanadrzu :D

      Usuń

Durszlak.pl